Activiteiten voor ouderen in de gemeente Tiel

Wie ondersteunen wij?

Wij willen bijdragen aan de levenslust en het welzijn van ouderen binnen de gemeente Tiel. Wij leveren daartoe een financiële ondersteuning aan activiteiten die bijdragen aan een zinvol en prettig leven. Onder ‘ouderen’ verstaan wij mensen die 65 jaar en ouder zijn.

Wie kan een aanvraag doen?

Om redenen van continuïteit en verantwoording is de aanvrager bij voorkeur een organisatie, maar ook een ‘natuurlijke persoon’ (bijvoorbeeld een mantelzorger, particulier) kan subsidie aanvragen. Uw aanvraag moet wel voldoen aan onze subsidiecriteria.

Klik hier om naar de aanvraagprocedure te gaan.

Boottocht AVGN

Algemene Vereniging Gehandicapten Nederland organiseerde met een aanzienlijke subsidie van onze stichting een gezellige boottocht (dagje uit) voor onder andere ouderen.

Aankoop rolstoelbus

Aan Vrienden van Vrijthof verleende Stichting Oud Burger Mannen- en Vrouwenhuis een belangrijke subsidie voor de aankoop van een rolstoelbus voor ouderen en gehandicapten.